piątek, 24 października 2014

Mam dość narzekania- pierwszy raz nie życia.

Każdego dnia zastanawiam sie jak to jest być szczęsliwym. Bo każdy z nas dąży do tego stanu, ale tak na prawde nikt bie potrafii go zdefiniowac. Czyli tak na prwde do czego dążymy? Chcemy szczęścia, a sami mu zaprzeczamy. Smutcąc sie i tak na prawde tworząc sobie samym problemy. Nie dostrzegając piękna. Nie w małych rzeczach, nie w wielkich rzeczach. Musimy go zacząć dostzegać we wszystkim. Bo życie jest piekne, ale to tylko od nas zależy czy takie będzie. Ciągle martwinia sie, obwijania, życie problemami innych ludzi, życie bez celu, bez marzeń, bez pragnienie, bez motywacji, bez starań? Na co w ogole takie życie? Od dziś zacznij sie uśmiechać. Powoli małymi kroczkami najpierw do siebie samej a potem do innych lub na odwrót jeśli Ci łatwiej.
Dla mnie od niedawana najwieksze szczescie daje szczęście drugiej osoby. Uśmiech wywoałany na twarzy drugie osoby jest warte wiecej niz cokolwiek innego. Zaczynam cieszyć sie ze wszystkiego. Mój świat nabiera kolorów. Mam dosyć sluchania narzekań innych ludzi o ich problemowym życiu dla takich ludzi ne widze przyszłości. Brak wiary we własne ja, brak pomysłow, wyjdz z cienia, zacznij żyć! Daj z siebie 120% daj z siebie wszstko. Udowonij SOBIE ile jesteś wart! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz