niedziela, 5 października 2014

Chce odkryć kim jestem...

jestem złodziejem, ćpunem,człowiekiem, boję się, uciekam i cierpię każdego dnia . moim najlepszym przyjacielem jest poduszka . szukam własnej siebie . szukam i nie mogę znaleźć . boje się, że już na zawsze będą sobą, że nigdy się nie zmienię . zawsze będę żyć w cieniu swego egoizmu . BOJĄC SIĘ chce uciec.
straciłam wiarę w swoje istnienie . w siebie . każdy rodzi się po coś z jakimś darem . każdy człowiek w jakimś najmniejszym calu jest wyjątkowy , ja urodziłam się aby cierpieć, aby popełniać błędy.
jestem ziarnkiem piasku w oceanie nic nie znaczącym, bez którego świat by był taki sam .
ucieczka , czy to dobre rozwiązanie . ucieczka u mnie oznacza śmierć . ucieczka = śmierć, śmierć = ucieczka , ucieczka = spokój , spokój = ból , ból = cierpienie , cierpienie = śmierć . trochę pomieszałam , ale taka prawda . co robimy żeby zapomnieć , żeby uciec taką drogą bez umierania , żeby zapomnieć chociaż na chwile, a po chwili się ocknąć i na nowo żyć w TYM . aby zapomnieć na chwile pijemy , palimy i ćpamy . myśląc, że to jest dobre . to jest dobre, ale tylko na chwile . tylko na chwile czujemy się szczęśliwi, zapominamy i się uśmiechamy , ale czy ten uśmiech jest prawdziwy ?
"rodzimy się by żyć, żyjemy by umierać" , to jest prawda . czyli prawda nie ma sensu . czyli nie istnieje sens ?
życie można porównać do chleba . chleb to my , tacy zwyczajni - tacy się rodzimy, tacy jesteśmy przez pewien okres w naszym życiu, potem dorastamy, pobudzają się w nas tzw. cechy charakteru czyli składniki na chleb . zaczynając od masła czyli nasza dominująca (zazwyczaj negatywna) cecha charakteru, która z nami wygrywa w tych momentach . ludzie chcą, ludzie żądają, czasem trzeba zwyczajnie poprosić, powiedzieć zamiast "ja chce" , ja proszę . czasem wystarczy zwykłe "nie" . Nie wierze w niebo piekło, ale wiem, że istnieje szatan , który nas kusi, który mówi nam weź to , ukradnij to, zjedz to, a ty myśląc, że to dobre bierzesz to, a potem żałujesz .
ŻAŁUJEMY, zazwyczaj częściej niż się śmiejemy, żałujemy błędów, żałujemy życia, boimy się, cierpimy, płaczemy i umieramy wewnętrznie . POPEŁNIAMY BŁĘDY . najpierw robimy potem myślimy . to jest człowiek, tak jesteśmy zaprogramowani . czym bądź kim byłby człowiek idealny, który najpierw myśli potem robi ? NIE BYŁBY CZŁOWIEKIEM .
kiedyś znajdziesz to coś w sobie, kiedyś znajdziesz drogę, kiedyś już nie będziesz błądzić, kiedyś poznasz co to jest szczęście, radość, miłość, przyjaźń, ale czy "kiedyś", to nie tylko iluzja . co jeśli nie ma czegoś takiego jak : KIEDYŚ , jak coś takiego w ogóle nie istnieje, to taki wytwór naszej wyobraźni . żyjemy w jednym wielki gównie, pamiętaj .

1 komentarz: